foto s - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van marcowaterval - WaarBenJij.nu foto s - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van marcowaterval - WaarBenJij.nu

foto s

Door: Webmaster

14 Oktober 2007 | Australië, Alice Springs

ik ben niks opgeschoten en na 3 weken norfolk eiland weer terug in alice springs .
weet zo gouw ook niks te vertellen maar heb wel een zooitje foto s op de site gezet bij mijn vorig verslag.

de groente en tot ziens

• 14 Oktober 2007 - 11:19

Erica:

Het schiet niet erg op, op deze manier.
    Kom je uberhaupt nog terug? De paarden moeten nodig beslagen worden.
    En ben heel benieuwd naar je belevenissen.
    Groetjes Erica.

• 15 Oktober 2007 - 17:35

André Persoon:

Hoi Marco

We blijven je volgen. Maar we begrijpen nog niet watvoor beroemdheid je bent geworden volgens de krant ?
    Groetjes uit het Westland
    Mazzel

• 30 Oktober 2007 - 22:28

Rene En Georgette:

zeg watje je begint soft te worden na dat krantenartikel. Wil je ma een beetje om de tuin leiden? Die bike ziet er gaaf uit marco. Dat wodt een piece of art! Geniet ervan joh en hoop je met de bronk van 2008 in Caestert te zien.

• 01 November 2007 - 20:19

Hortence:

hallo oude buurjongen,
    alles oke? Ik zie viavia jouw site..sjiek
    amuseer je

• 07 November 2007 - 03:32

Frede Klein:

hallo marcus
    hope you are ok,why you have only a front flattire,i have always rear flattires on my bmw,and the second broken driveshaft,i am now in brisbane by my sister,have a good trip,hold always the mirrows inthe top,fred.
    www.fredontour.de

• 10 November 2007 - 07:15

Loes:

Hey Marcootje!
    Ik ben net terug naar een maand in de middel of nowhere. Veel nieuwe ervaringen maar niet wat ik verwacht had dus ik vertrek mrogen naar Alice Springs! Ik stuur je snel weer een mailtje en bericht op site maar heb geen tijd nu! Hoop dat NZ goed gaat bevallen, maar dat gaat zeker lukken, super mooi daar!
    Groetjes!!

• 11 Maart 2008 - 03:17

Francoise:

Hi Marco. Het zal wel erg wennen zijn om weer thuis te zijn. Waren je ouders blij om je weer heelhuids thuis te hebben?
    Je praat over je volgende reis. Waar gaat die dan wel niet heen? en wanneer?
    Hier alles ok. Natalie heeft het werk met de paarden van Ian overgenomen en Trevor doet een heleboel met de irrigatie van de paddocks. We zijn 3 weken met vakantie in het zuiden geweest en Ian is zelfs aangkomen, 3 hele kilo's. Anyway laat nu en
    dan iets van je horen.
    Liefs en groetjes van Francoise