bijna in nieuwzeeland - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marcowaterval - WaarBenJij.nu bijna in nieuwzeeland - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marcowaterval - WaarBenJij.nu

bijna in nieuwzeeland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 November 2007 | Australië, Melbourne

het is weer tijd voor een verhaaltje!!
hoewel er niet zo veel spectaculairs gebeurd is de laatste tijd.
ik was van alice springs dus naar norfolk eiland gevlogen om daar de paarden te beslaan enz..
echt een geweldig mooi eiland en ook geweldig geamuseerd. travor zij dat het eiland vol mooie meiden in minirokjes was maar ik heb na 3 weken zoeken er geen een gevonden, volgens travor had ik ze net gemist en waren ze net na mijn vertrek in alice springs geariveerd. haha
het eiland is net een grote tuin of golfbaan, geen sprietje gras staat verkeerd en overal staan gigantische mooie grote dennebomen ,het lijkt wel of ze van plastic zijn zo mooi simetrisch.
de mensen zijn super vriendelijk en iedereen zegt elkaar goededag, het lijkt wel een droom, het is niet echt dacht ik af en toe, het is net disneyland of ken je die film van jim carry als hij geboren is in een tv programma en alles om hem heen altijd gefilmt wordt zonder dat hij het in de gaten heeft (ben de naam kwijt). het is hier ook geen zomer of winter maar altijd voorjaar.
ook hier werd ik flink verwend. in alice springs door travor en de builders en op het eiland door kay en judith, twee vrijgezelle tantes die super kunnen koken.
ik haat afscheid nemen maar na 3 weken vloog ik terug naar alice waar travor me op pikte en we samen nog wat hebben gehobby t met ijzer en houd in de tuin van de builders.
ook hier afscheid genomen (ik haat het) en 17 okt. vertrokken naar het zuiden de kortste weg naar berri waar axel aan het kersen plukken was. heb ik axel een dagje verveeld en toen met de kortste omweg over de great ocean road naar melbourne waar ik een boot naar nieuwzeeland regelde voor de motor en een vlucht voor mij. de motor vertrekt de 14 nov. en ik effe later dus was er tijd genoeg voor een reisje naar canbera waar giel en marieke wonen die ik niet meer gezien heb since ze uit limburg vertrokken waren een paar jaar geleden. ik reed door de snowy mountains, wat voor mij tot nu toe het mooiste stuk australie is met watervallen bossen en zelfs sneeuw, dat verwacht je niet in australie. je kunt hier dagen door de bergen scheuren en komt niemand tegen.
giel was die dag jarig, das pas timing en ze verhuizen in januarie terug naar belgie, dus zijn nog eerder thuis als kik.
na een paar dagen slingerde ik weer terug door de bergen naar melbourne, ook nog even bij de O dwyr hoefijzerfabriek binnen gewipt ALLEMAAL HOEFIJZERS KICKE MAN !! ik kan er niks aan doen het zit in mn hooft.
O JA !!
om nog eens aan te geven hoe klein de wereld is.
kwam ik in melbourne nog een oude bekende tegen, ik had hem niet ontmoet maar van hem gehoord. we kwamen elkaar tegen en raakte aan de praat omdat hij ook met de motor van europa naar hier gereden was, na 5 min. praten zeg ik ,jou naam is drew, en hij kijkt me verbaast aan. hij heeft ook een tijdje met axel gereden en in nepal heb ik hem wel gezien maar niet gesproken. hij woont een paar huizen verder als mijn backpacker, lache he?!
ook had hij een adres voor een goede bmw monteur en dat was het zelfde adres dat ik al had van peter paul uit banholt, zo klein is de wereld.
dus nu een week uit mn neus eten hier in melbourne en dan op naar NIEUW ZEELAND!!
de groete
aliverdatsie

  • 11 November 2007 - 09:58

    Maarten:

    Just keep on going! (gewoon door gaan........) Ben benieuwd of NZ je eindelijk eens vast kan houden, al dat gereis kan nergens goed voor zijn (-;

    Horen graag weer (wat eerder) van je, en wat foto's zijn ook leuk, als je toch uit je neus zit te eten........

    Grt J Ilse en Maarten

  • 11 November 2007 - 13:14

    Daniel:

    Klinkt allemaal erg fantastisch, maak inderdaad nog een paar leuke foto's.

    Groetjes uit Eijsden.

  • 11 November 2007 - 17:58

    Roman:

    Hey Marco,

    Lang niets meer van je gehoord. Ik ben laatst nog met Robert en Leopold naar een clinic van Kerkhaert gegaan in Weert. Ik vroeg toen aan Robert of hij nog wat van je vernomen had en of hij al wist wanneer je weer eens deze kant op komt. Begreep dat je ergens met de kerst terug gaat komen. Of euh.... kom je helemaal niet meer terug. Kan me voorstellen dat je dit leventje wel goed bevalt. Anyway.... ik ben ook al een tijdje niet meer bij jullie thuis geweest en denk dat ik dat binnenkort maar weer eens ga doen. Hoor ik misschien van je ouders wat de stand van zaken is. Ik lees in ieder geval dat je behoorlijk wat nieuwe vrienden hebt gemaakt op je wereldreisje. Leuk man..... maar goed ik moet mij bij de vorige schrijvers aansluiten en vind dus ook dat je wat meer mooie foto's op het net mag gooien. Je weet een foto zegt meer dan duizend woorden.

    Mazzel,
    de sjmeed

  • 12 November 2007 - 17:58

    Lia:

    Hoi,
    Keep on going. Australie is groot maar in de middle of noware is weinig te beleven. Als je je verveeld zou ik je de ervaring van snorkelen adviseren.Daar heb ik je nog niet over gehoord. Toch?

  • 12 November 2007 - 19:35

    Bram S:

    Hey marco..

    Ik wist al niet of je mijn mailtje had ontvangen met de gegevens van Giel,maar zo te lezen is dat helemaal gelukt!
    Haha ja meer foto's zijn wel leuk voor ons om te zien, maarja ik kan begrijpen dat je niet teveel achter de pc kruip tijdens het reizen...

    Verder heel veel plezier in new zealand... en dat wordt dus weer kerst & new jaar in de zomer voor jou

    Hou ons op de hoogte

    grt

    Bram S




  • 15 November 2007 - 21:52

    Robbie:

    Heej marco,
    Jij blijft ook doorgaan he.
    Eg VET!!! Kan niet vet genoeg zijn :D
    Nog veel plezier!

    Groete van dur sjmeed van mheer ;)

  • 21 November 2007 - 11:19

    Judith:

    hoi Marco, leuke site, blij dat je het naar je zin hebt, ok leuk om af en toe wat van je te horen. ik ben snel nweer thuis en schrijf je weer terug
    ikkon in de kliniek niet reageren, ben nu even thuis.
    heel veel groetjes judith

  • 22 November 2007 - 08:32

    Roel & Petra L.:

    Hee Marco,

    Zo te horen is het daar een paradijsje op aarde. We zijn net terug van Peru. Dat is een echte bananenrepubliek haha maar wel mooi. We zijn nog bij Renée en Georgette geweest voor een foto-avondje...zagen we je ineens in vol ornaat op de tv gni en vertelde ze ons enthousiast dat jullie samen hebben zitten mac-en in Australië. Het moet niet gekker worden :) De wereld is dus inderdaad maar klein. Overigens, Roman heeft gelijk, pleur nog eens wat foto´s op dat ding, dat spreekt nog meer tot de verbeelding. Amuseer je daar met de "vrowluij" in minirokjes, mocht je ze nog tegen het lijf lopen haha en als je nog plannen hebt om naar huis te komen voor kerst..... dan wensen we je een goede thuiskomst!

    Groetjes van vaan de Belsje Roel, Petra en Dröppelke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2008

thuis

27 Januari 2008

possums from hell

18 December 2007

nieuw zeeland

11 November 2007

bijna in nieuwzeeland

14 Oktober 2007

foto s

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 57443

Voorgaande reizen:

29 Mei 2006 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: