nog steets in pakistan - Reisverslag uit Islamabad, Pakistan van marcowaterval - WaarBenJij.nu nog steets in pakistan - Reisverslag uit Islamabad, Pakistan van marcowaterval - WaarBenJij.nu

nog steets in pakistan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 September 2006 | Pakistan, Islamabad

nog steets hier in pakistan .het is dan ook helemaal mijn land,super mooi en aardige lui.vorige keer zat ik in lahore en nu ben ik niet veel verder.vorige keer was ik in lahore waar ik het brooks animalhospital bezocht.alles stond onder water en er was ook geen paard of ezel te zien.wel met dierenartsen mee geweest naar dorpjes in de buurt en hoefsmeden bezocht die hier langs de straat op hun slippers paarden beslaan aan de lopende band. na een tijdje in lahore vertrokken naar islamabad waar ze een camping hebben.de engelsen waren er ook met nog een paar europeanen.hebben we s avonds een feestje gevierd.volgende dag met een kater naar de kkh dat is een weg die ze hier door de bergen gemaakt hebben naar china.eerst naar mansehra en daarna dasu daar begint het echte werk ,elke 100 meter stoppen voor een foto.afslag genomen naar astor waar een weggetje omhoog liep naar een meer .dit was volgens mij de slechtste weg ter wereld maar steets vind ik weer een weg die nog slechter is.bij het meertje gekampeerd,kwamen twee jongetjes mn lampje lenen ,die hebben ze natuurlijk nooit terug gebracht.ik slapen komt er zo n oude man naar me toe en zegt dat het gaat regenen,ben je gek ik slaap verder,twee uur later wordt ik waker zeik nat ,toch maar mn tent opgezet
.volgende dag naar gilgid,daar in hoteltuin gekampeerd.mn koffers gerepareerd en met een motorrijder uit vencouver de kleppen gesteld,was wel nodig naar 20000 km.hij heeft ook een r80gs super ruig.verder naar skardu gereden en volgende dag over de deosai vlakte 4300 m hoog flink offroad door een rivier stopt de motor er mee ,net te diep.daar sta je dan midden in een rivier geen mens gezien de hele dag.na 2 uur gelukkig een leger jeep die me er uit trok,uitlaat er af bougies er uit ,gedroogt
achter de jeep gebonden en aangetrokken.na 500m deed hij het weer.de soldaten bedankt en weer terug naar gilgid waar alles kon drogen.alles droog en verder naar china,kwam ik lars tegen ook op een r100gs hij ging naar gilgid om zn motor te repareren kardan as waarschijnlijk. naar paar dagen op de chineese grens kreeg de telefoon weer ontvangst dus even thuisfrond gebeld op 4800mhoogte.china mag ik niet in dus weer terug naar gilgid ,nog vanalles gebeurd teveel om op te typen.lars zat nog met zn motor in de knoei dus ik alleen verder naar chitral superslechte weg de hele motor rammeld uit elkaar heb hem ondertussen al 7 keer gelast op 5 plaatsen.naar de kalacha valei geweest waar mensen wonen met blauwe ogen en lichte huid,nazaad van alexander de grote zn leger zegen zemaar ik denk dat een of andere hippy zich heeft geamuseert in de jaren 60.hier word wijn gemaakt dus even een voorraadje in geslagen.van chitral terug naar islamabad echt ongeloofelijke slechte weg en nu is het aluminium van mn koffer uit gescheurd en heb ik besloten dat ik de koffers schenk aan een ander en alles achterop bind.boven op een berg me wat gewassen starte de motor niet meer,bers af gerold in versnelling en hij liep weer maar met een geluidje.op de camping was het gezellig alle wijn op gezopen met zn alle.er was ook een duitser axel die net als ik naar australie gaat met de motor.hij had een monteur gevonden en daar staat de motor nu.ik ben benieuwd,ik denk dat het de startmotor is.geen stres alles komt goed.vroeg me vandaag nog af als je een kip uit het vliegtuig gooit vliegt hij dan of valt hij te pletter wie weet het andwoord doei

  • 25 September 2006 - 14:59

    Dominique:

    Hij legt van schrik een ei

  • 25 September 2006 - 16:38

    Fam Ronald Leeksma:

    lang zal ie leven in de gloria!!!!!
    nog hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.
    wel ontzettend leuk om je verhalen steeds te lezen, we kijken er steeds weer naaruit.

    gr. Leony

  • 25 September 2006 - 16:39

    Bram S:

    Hey Marco

    Hier zijn de e-mail adressen van Giel en Marieke nog eens: giel.vannoorden@anu.edu.au of Giel.Van@rsbs.anu.edu.au !!!!
    jy maak ook weer van alles mee op je reis...!!
    antwoordt op je kip vraag: ik denk dat die kip al dood is voor dat die beneden is, en zal dus te pletter vallen......haha try it out... grt Bram S

  • 25 September 2006 - 16:58

    Domenique En Myriam:

    marco, ik denk dat hij bij de landing zo hard neerknalt dat je in een keer kipnuggets hebt.
    geweldig wat je meemaakt!!Super.
    we kijken al weer uit na het volgende bericht...
    groetjes uit laegcaestert

  • 25 September 2006 - 18:08

    Rene En Georgette:

    Marco ik denk dat de kip bevroren is als ze beneden is! Nog van harte proficiat. Marco zorg dat je zadeltassen krijgt. Leer of canvas gebruiken ze ook bij het leger.
    ciao

  • 25 September 2006 - 19:27

    Jimbo:

    als je een kip uit een vliegtuig gooit komt die beneden aan als een soepkip

  • 26 September 2006 - 07:38

    Frank:

    Dan heb je gebraden kip, want de kip wordt opgezogen door de straalmotor en daar gebraden!

    Zeg jongen poets je je tanden wel goed iedere dag???

  • 26 September 2006 - 15:21

    Dennis:

    He Marco

    Weer helemaal top wat je allemaal meemaakt.
    Kijk weer uit naar je volgende mail.

    Greetz Dennis

  • 26 September 2006 - 17:16

    Jordi:

    op die hoogte kun je de deur helemaal niet openen.
    gr jordi

  • 27 September 2006 - 14:09

    Tante Lia En Joska:

    De kip komt vast te zitten in een wolk en als hij beneden komt is hij helemaal doorweekt.

  • 28 September 2006 - 18:15

    Koen:

    ha die marco, als nog proficiat. beter laat dan nooit! volgens mij heb je het wel naar je zin daar. geen last van de taliban ofzow?? en over die kipL door de kou bevriest 'ie. dus als hij neervalt meteen oprapen en de diepvries in

  • 04 Oktober 2006 - 19:45

    Maud:

    Van die gekke kip blijft niks over hoogstens een paar veertjes of zo.Uit de reacties begrijp ik dat je jarig bent geweest,alsnog van harte!!Marco hou je motor wel aan de gang en veel warme kleren heb je niet nodig tegen de tijd dat je Aussi bent is het daar zomer.Gr Maud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Pakistan, Islamabad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2008

thuis

27 Januari 2008

possums from hell

18 December 2007

nieuw zeeland

11 November 2007

bijna in nieuwzeeland

14 Oktober 2007

foto s

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 57530

Voorgaande reizen:

29 Mei 2006 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: