tata s from hell ! ho ha hindia - Reisverslag uit Manāli, India van marcowaterval - WaarBenJij.nu tata s from hell ! ho ha hindia - Reisverslag uit Manāli, India van marcowaterval - WaarBenJij.nu

tata s from hell ! ho ha hindia

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 Oktober 2006 | India, Manāli

hallo hallo een verhaaltje uit india.vorige keer zat ik nog in pakistan op de camping.wel gezellig met al die duitsers zwitsers en een paar hollanders maar na een weekje toch vertrokken.werd ook tijd want ik werd vet van nikse pepsi cola en ze haden mc donald s.verpakking was made in koewait das wel grappig,ook de bewapende politie agenten voor de deur en nederlandse gouwe ouwe die gedraait werden ware wel vreemd.
ik vertrok naar lahore om daar de grens over te steken naar india,ik mag niet met de motor over de snelweg maar deed dat toch,gewoon doen of je gek bent.bij de oprit is een controllepost maar die waren te laat en ik weet van niks, twee man op de weg maar ik rij door, twee agenten maar die zege altijd dat je moet stoppen en dan vrage ze van die stomme vragen van hoe hard gaat i en wat kost i,en dan kun je weer verder,dus daar stop ik niet voor.tijdje niks tot na 50km er een politiewage dwars op de snelweg staat en ik besluit toch maar te stoppen.agent boos blabla,ik weet van niks en spreek geen engels,na 5 min.hoe hard gaat de motor wat kost i en waar kom je vandaan was de agend mn beste vriend ,sprong achter op de motor en we reden terug naar islamabad.dan maar binnedoor naar india waar ik s avonds aan de grens kwam ,net op tijd om de dagelijkse vlagenseremonie te zien.op grens geslapen en volgende dag grens over naar india waar alles werd doorzocht en overhoop gehaald,zelfs de boer voor mij die zijn zakken rijst op de grond moest uitschudden.in india is geen ramadan dus ik kan weer eten en drinken ,jippy.naar amritsar gereden waar ik in de gouden tempel kon overnachten.die indianen hier zijn echt gestoord half naakt staat er zo een baartmans het verkeer te regelen met een fluitje in zn mond.de goude tempel staat in het water waar al die lui in gaan zwemmen ,lekker hygieenisch is anders.volgende dag naar het noorde ,op 100km 3 ongelukken gezien met tatatrucks en ik weet zeker dat die lui morsdood zijn en ik kan er niet om treuren want ze rijden als idioten dat kun je niet geloven!
op weg naar srinegar nog een joekel van een wesp in mn helm ,stak hij recht op mn slaap,ik voelde mn hersens zwellen in mn schedel en een joekel van een bult boven mn oor.ook na een bocht zaten er 50 apen op de weg me stom aan te kijken ,en vooral niet schuiven!!nog in drass overnacht,ik zat al behoorlijk in de hymalaya en het was tering koud.smorgens start de motor niet dus over starten en ik kon verder naar khalsi,onderweg wel 15 touristen op endfeelds tegen gekomen,super gave machines!kwam er nog een kudde vrouwe met scheppen en beitels op me af gerend ,stop stop ,blast!!! de vend langs de kant van de weg zij rij maar door en na 500m 4 mega knallen en de halve berg komt naar beneden,o ja ,blast!!
naar leh gereden en daar over de khardung la de hoogste pas ter wereld voor auto s (en motoren)de weg loopt dood dus weer terug en in leh een nieuwe accu gevonden die ze normaal gebruiken voor zonne energie,maar doet het prima.hier moet je overal permits hebben als je de zijwegen op wild,amahoela ik rij overal in en maar twee keer werd ik aangehoude,boze gezichten voor 5 min. maar op mij kun je toch niet boos zijn,komop.de weg vervolgd naar het zuiden,nog naar het pangong tso meer geweest super mooi maar ijs en ijs koud,-8 c brrrr.nu in manali een hippy dorp allemaal van die dwaze knetter stoned,wel supermooi hier.ik dacht zelf ook altijd wel een beetje een moderne hippy te zijn maar nu weet ik ik ben en blijf een echte boer. foto s mischien later hoye

  • 13 Oktober 2006 - 13:43

    Frank L:

    Nou ik ben wel boos op je; dit weekend is Bart Brentjes Challenge en ik had wel op je gerekend om de route mee uit te zetten. Maar ach, jij hebt altijd een vaag smoesje om niet mee te rijden, zoals kapotte derailleur of stiekum naar India rijden.

    Veel plezier, dat hebben wij ook!

  • 13 Oktober 2006 - 16:03

    Boetske:

    Hey gekke Goeroe

    Gelukkig heb je het nog naar je zin.Blijf van de koeie af daar die zijn heillig. Nog veel plezier daar!

    groetjes Boetske

  • 13 Oktober 2006 - 17:52

    BRAM S:

    hey marco..

    Je verhalen & de dingen die je mee maakt worden steeds mooier...maar je hebt het naar je zin zo te horen... ik heb dit weekend vrij,dus Ik ga dit weekend ook maar weer eens een Atb tourtocht proberen te rijden (bart bentjes challenge, 45 km)..!oja mijn Vw t2 bus staat nu in de 2e grondlaag, weer een stap verder dus...


    he maar veel plezier daar in India..

    grt Bram S


  • 15 Oktober 2006 - 11:41

    Felice:

    Hey Marco!! Wat maak jij toch allemaal mee zeg. Wel een beetje voorzichtig he. Met zo'n verhalen zou ik mijn ouders de stuipen op lijf jagen!

    Enne zoek je een mooi paardje voor mij uit? Een trailer achter de motor moet kunnen toch?

    En je ziet maar weer he....die wonderkrullen van jou werken niet alleen in de paardenwereld ....haha.

    Stuur je nog eens wat foto's ? Ik ben erg benieuwd.

    Vele groeten,

    Felice

  • 19 Oktober 2006 - 16:21

    Roxanne:

    hey marco mis je je huis en zo nog niet maar jah nog veel plezier verder groetjes ook van truus en willy

  • 19 Oktober 2006 - 19:47

    Andre:

    hoi marco we genieten van je wildwest india verhalen.ik hou opa en oma op de hoogte .ze zijn allebij nog elke dag aan het werk.kijkgoeduit voor onderkoelig in de bergen .heel veel plezier groetjes van de dijckerwaal. `sGravenzande.

  • 20 Oktober 2006 - 09:28

    Mart Van Engelen:

    Ha die Marco,
    Ik begrijp dat de boxer nog altijd hobbelt. Mooi avontuur. Ik hou me op de hoogte van je reis. Ben benieuwd naar de foto's.
    Groet van de jongens bij Mokam.

  • 28 Oktober 2006 - 18:42

    Roman:

    Hey Marco,

    Neet te geluive kameroad. Zit je me daar in india. Ik timmer me mottig aan al die paardenklantjes van je en jij schiet daar de vogel af. Gelijk heb je. Ik ben toch wel een beetje jaloers op je. Ik vind de foto's mooi. Vooral die waar je motor ergens midden in de wildernis in een beek staat. Zorg dat de motor blijft bollen en kom gezond en wel weer thuis.

    Ennuh... daar in India kun je vrouwen zo uit een boek kopen. Als je niet met een vrouwtje thuis komt, geef ik je op voor "boer zoekt vrouw".

    Mazzel,
    de sjmeed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Manāli

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2008

thuis

27 Januari 2008

possums from hell

18 December 2007

nieuw zeeland

11 November 2007

bijna in nieuwzeeland

14 Oktober 2007

foto s

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 57532

Voorgaande reizen:

29 Mei 2006 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: