nepal geweldig - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van marcowaterval - WaarBenJij.nu nepal geweldig - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van marcowaterval - WaarBenJij.nu

nepal geweldig

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2006 | Nepal, Pokhara

vorige keer zat ik nog in manali bij de hippy s en vandaar uit ben ik terug naar het noorden gereden over de rothang la pass die nu helemaal vol gesneeuwd was.
na de pass links af door de spitty vallei en een paar dagen later was ik in shimla.dit ging niet zonder problemen want de motor had een los kontakt of zo in de startknop en ik heb de cabarateurs 3 keer schoon gemaakt om de rotzooi er goed uit te krijgen,dit onder begelijding van brammetje cuppus mijn backupp!!!als ik problemen heb gebeurt dat altijd in de middel of nowhere maar ook altijd op een berg en kan ik altijd verder rollen.
in shimla hebben ze veel appen en ook een tempel daarvoor vol apen,ook staat het vol oude gebouwen van de engelsen en waan je je af en toe bijna thuis.
van hier naar mussoorie tehri en srinegar,er is een of ander festival en alles is in kerstverlichting en iedre avond vuurwerk,het is koud en met de oude engelse gebouwen is het een gezellige kerstsfeer.verder naar lansdowe en naar het corbert national park maar daar zit het vol tijgers en je mag alleen met jeep en gids naar binne en dat is me te duur.ik me verheugt om met de motor dr door te scheure en dan een tijger aan te rijde,dat is pas een sterk verhaal!
om het park gereden ,hardstikke verdwaalt want ik heb 3 kaarten en alle drie zijn ze verschillend,das typisch india ,hier gaat niks logisch.als je hier iets koopt is het kapot en als je iets laat repareren is het een week later kapot.als hier een atoombom valt zie je geen verschil,en net als die andere lande hier zijn de manne zo vatsig en lui en de vrouwen doen het werk zijn slim en vriendelijk en dat is nou pricies het tegenovergestelde van nederland.hihi
verder van ramnager,raniket,almora,kaushani,bageswar,pithoragarh,lahaghat en als laatst banbasa waar de grensovergang naar nepal is.
in nepal een duits koppel op de fiets ontmoed die ook naar australie gaan ,aardige lui.en toen in 2 dagen naar pokhara gereden waar ik nu zit.dr is dus niet veel gebeurt verder .morge ga ik in de bergen downhillen met een paar gasten,echte downhill fietse gehuurd en vlamme ,die fiets moet naar de klote.en voor overmorge heb ik een poepchinees geregeld die mn gits is voor komende maand ,we gaan in de bergen trekken en een gits is verplicht maar ik ben niet zo sociaal en na al die tijd hier in de bergen een beetje verwilderd,als die poepchinees lastig is bind ik m aan een boom.
wel de groete en tot volgende maand doei

  • 31 Oktober 2006 - 17:38

    Boetske:

    Hey Marco

    Ik zie op de foto's (die schitterend zijn) dat je nu een jetski hebt. Is dat wel handig in die bergen?
    P.s. Je kunt ook nog monnik worden als je die poepchinees moe bent.

    Groetjes vanuit Eijsden

  • 31 Oktober 2006 - 19:03

    Bram S.:

    Hey marco...

    Lekr in Nepal... ik heb bij bram cup. thuis nog veel fotos bekeken van je, die je op cd naar huis had gestuurd... gaaf! he nu is die baard wel handig met die kou..haha..of is die er weer vanaf...
    Veel succes in nepal..

    grt Bram S

  • 31 Oktober 2006 - 21:05

    André Persoon:

    Hoi neef

    Leuk om weer van je te horen. Geniet ervan, groetjes

    André en Paula

  • 31 Oktober 2006 - 21:25

    Dion:

    Hey Marco, succes met het downhillen! Check wel effe of alles vast zit, voordat je naar beneden gaat.... Is trouwens schitterend om je verhalen en belevenissen te lezen!

  • 01 November 2006 - 16:10

    DE KRULLOO,S:

    EEN VERWILDERDE NEEF HEB IK NOG NIET DUS WEL LEUK ALS JE MAAR NIET STINKT ANDERS LOOPT DIE POEPCHINEES STRAKS HEEL HARD WEG NOU EN DAN....
    WIJ HOREN GRAAG HOE DIT AFLOOP GROETJES UIT SLAGHAREN

  • 01 November 2006 - 20:24

    Lia Persoon:

    Hallo neef, ga je niet een beetje te snel langs al die mooie plekken?Australie lokt misschien maar is ook een westers land.Ach ja tante wijsneus was lang geleden ook waar je nu rondtrekt en ging niet met zo`n snelle motor .genieten doe ik van je verhalen

  • 02 November 2006 - 20:07

    Abi:

    ik ben best wel jaloers dat jij daar zit en ik moet naar scholol en heblast van mijn rug nu weer bijna over


    we misse je groetjes uit Eijsden

  • 05 November 2006 - 16:31

    Trio C Tot De Derde:

    He Marco,

    Wij maken ongeveer dezelfde reis in ons camperbusje. Daarom lezen we af en toe jouw verhalen. Ze zijn fantastisch! Succes in de bergen. Groetjes.

  • 17 November 2006 - 18:43

    Erica:

    Te gek alles wat je mee maakt. Blijf vooral schrijven.
    Groetjes uit Vijlen, van de lomperikken

  • 25 November 2006 - 10:49

    Joska:

    Je lijkt zelf een hippie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2008

thuis

27 Januari 2008

possums from hell

18 December 2007

nieuw zeeland

11 November 2007

bijna in nieuwzeeland

14 Oktober 2007

foto s

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 57527

Voorgaande reizen:

29 Mei 2006 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: