gezonde berglucht - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van marcowaterval - WaarBenJij.nu gezonde berglucht - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van marcowaterval - WaarBenJij.nu

gezonde berglucht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 November 2006 | Nepal, Pokhara

beste mensen hier een kort verslag van laatse weken.
ben begin van de maand vertrokken over de annapurnatrek samen met een porter die verplicht mee moest maar gelukkig ook een aardige gast was.er waren verdacht veel hollanders aan de wandel hier,eerst ontmoete ik twee man op de fiets dat kunnen alleen hollanders zijn dacht ik want dit was bijna niet te fietsen,dus kwam het idee om de fietsen op een ezel te binden en dat is dus ook gebeurt.ezelboer gebeld en de ezel heeft de fietsen over het slechtste gedeelte gedragen ,dat was lachen.nog twee dagen samen met een andere hollander gelopen ook gezellig maar ik deed een zijtrip naar telysio lake en hier splitste onze weg.ik voelde me geweldig en mijn conditie was beter als gedacht,tot ik ziek werd en met de griep terug kwam van telysio.vandaar gaat het flink omhoog en ik werd zieker en zieker en het laatste dorp voor de pas kon ik niet meer lopen niet meer praten ik ben nog nooit zo ziek geweest.24 geslapen en toen weer zelfde weg terug naar manang in het ziekenhuis medicijnen gekregen en nog 2 dagen geslapen .toen maar terug naar beneden gelopen het was balen maar het was ook heel mooi geweest en ik had het niet willen missen.terug in pokhara na 14 dagen,toen nog weze raften voor drie dagen dat was ook geweldig en in pokhara nog een hoop motorreizigers tegen gekomen inc. axel de duitser die ik al eerder ontmoet had in islamabad.ik wou eigenlijk naar tailand vliegen maar het plan is nu veranderd en volgende week gaan we terug naar india om de feestdagen in goa door te brengen.ik ga hier veel spijt van krijgen maar het is ook lachen met zn twee. ik zit nu al een maand in dezelfde stad hier en op deze manier kom ik nooit in australie.
wel de groeten en hopelijk ben ik volgende keer iets verder als pokhara

  • 26 November 2006 - 09:04

    Ilse En Maarten:

    heel veel plezier in India. een tip van vermoeide india gangers. nooit harder rijden dan de geest kan opbrengen en geen Tata trucks uitdagen.....

    groetjes, keep in conact
    Ilse en Maarten

  • 26 November 2006 - 18:56

    André En Paula:

    Hoi Marco

    Het is goed om weer wat van je te horen. We hopen dat je zo gezond bent als een vis en je reis kan voortzetten. Mooie foto's, indrukwekkend. Groetjes uit 's Gravenzande

  • 27 November 2006 - 12:18

    Ivan En Liselot:

    hey marco, je krijgt de groeten van sinterklaas, die is zaterdag weer in eijsden aangekomen....
    doe voorzichtig, en verder prettige feestdagen in goa....

  • 28 November 2006 - 18:29

    De Krullo,s:

    was het griep of wordt het heinweeoherenmetietus
    geniet ervan hebben ze daar ook sint nicolaas??
    GROETJES

  • 28 November 2006 - 20:00

    Daan:

    Hoi Marco, beterschap gewenst en veel plezier op het feest. btw we zijn straks met z'n 5'en tegen de tijd dat je terugkomt.

    Groeten.
    D.

  • 03 December 2006 - 16:38

    Morena:

    ik mis je waar ben je nu naar toe gegaan ik moet de groetjes van de heelen manege doenn doeiii hvj

  • 09 December 2006 - 11:27

    Pieter:

    ha, die marco.
    maak eens een paar foto's met jezelf erop.
    Want we krijgen alleen maar landschappen te zien. We willen jouw met die 100 kilo op die foto zien (ja, die dikke pens van jou hihi)
    daaggg!!!

  • 09 December 2006 - 22:40

    Ellen Krul:

    Hee marco!
    ik hoor niet bij het berichtje: 'de krullo's'
    Dat was mijn moeder, die ineens in meervoud denkt te zijn. Het zijn echt mooie foto's. Ik hoop dat je weer beter bent, en nog veel succes verder!
    groetjes Ellen

  • 20 December 2006 - 16:45

    Larissa:

    Hallo marco ik ben vandaag via robbie er pas achtergekomen dat ik dit op de pc allemaal kan zien over jou indrukwekkend !scheelt weer in de sms jes veel succes en tot gauw gr van ons allemaal!

  • 23 December 2006 - 13:16

    Ome Andrè :

    Hoi co
    Al een tijd niets gelezen van je.We hopen dat alles goed gaat.'sGavenzande wens jou een warme gezellige kertdagen toe.
    groetjes van de Dijckerwaal

  • 24 December 2006 - 18:53

    Abi :

    ha jong alles goed met jou nou met mij en iedereen ja gaat goed ja

    en pretigen kerstdagen en een fijn nieuwjaar waar je dat dan ok zou door brengen veel plezier en maar er wat van en mechioen zie je de kerstman
    pretioge kestdagen en een gelukig nieuwjaar :D:D:D:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2008

thuis

27 Januari 2008

possums from hell

18 December 2007

nieuw zeeland

11 November 2007

bijna in nieuwzeeland

14 Oktober 2007

foto s

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 57530

Voorgaande reizen:

29 Mei 2006 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: